головний спеціаліст — прес-секретар

Кваліфікаційні вимоги

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра відповідного спрямування (журналістика, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича справа та редагування, соціологія, політологія)

 

Вимоги до компетентності

Аналітичні здібності

Ефективність координації з іншими

Концептуальне та інноваційне мислення

Цифрова грамотність

 

Посадові обов'язки

участь у розробці та впровадженні комунікативної стратегії управління, планів комунікативних заходів управління, програм оприлюднення інформації про діяльність та налагодження прямих зв’язків із громадськістю;

систематична підготовка інформаційних повідомлень, аналітичних даних кількісної та якісної роботи управління, звітів щодо роботи управління для розміщення на офіційному веб-сайті, офіційних сторінках у соціальних мережах (у взаємодії з працівниками структурних підрозділів);

здійснення інформаційного наповнення офіційного веб-сайту управління та здійснює аналіз ефективності цієї роботи;

участь в організаційному забезпеченні заходів недійного характеру (прес-конференцій, виступів, брифінгів, коментарів, теле- й радіоефірів, інтерв’ю тощо);

надання коментарів ЗМІ з актуальних та резонансних питань, у межах компетенції, за дорученням керівника управління;

підготовка проектів службових документів, пов’язаних із реалізацією принципу гласності;

розгляд інформаційних запитів, звернень громадян та юридичних осіб, та підготовка проектів відповідей на них, відповідно до компетенції;

здійснення моніторингу публікацій у ЗМІ та нових медіа, зокрема соціальних мереж, щодо висвітлення діяльності управління, а також повідомлень про події, які набули суспільного значення або резонансу, підготовка та надання керівнику управління добірки інформаційних матеріалів про діяльність управління, експрес-аналізів (дайджестів) матеріалів ЗМІ;

сприяння формуванню об’єктивної громадської думки про діяльність управління, забезпечення оперативного реагування на запити та критичні публікації і повідомлення, в яких висвітлено недостовірну інформацію (спростування, підтвердження або уточнення інформації);

участь у підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності управління, проведення відео- та фотозйомки заходів;

забезпечення друку і тиражування службових документів у межах повноважень;

забезпечення розвитку інформаційних зв’язків між управлінням, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації та формування груп електронних контактів із метою оперативного розсилання повідомлень для їх представників;

забезпечення, в межах компетенції, підготовки анонсів публічних заходів, прес-релізів, буклетів, брошур, матеріалів для прес-конференцій, брифінгів, аудіовізуальних презентацій із використанням комп’ютерних технологій щодо діяльності управління;

ведення обліку проведеної роботи, накопичення і систематизація необхідних інформаційних матеріалів;

здійснення аналізу цільової аудиторії управління, проведення опитувань та визначення громадської думки з метою вирішення комунікативних задач;

здійснення інших завдань та службових доручень керівника, передбачених законами України та іншими нормативними актами в рамках завдань, що відносяться до компетенції прес-секретаря.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Строк призначення для особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5500 грн.;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами);

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

 

Термін подачі заявок: 2021-09-09